Aquest article també està disponible en: Castellà Italià Anglès German
De juliol a setembre i tots els caps de setmana de l’any, l’Espai de l’Harmonia de Cruïlles ens ofereix una Escola de Vida, un espai per aprendre, compartir i créixer de forma saludable per als nostres recessos i desconnexions de la vida quotidiana per a nosaltres, amb la família, els amics o amb la parella.
Que cal saber?
- Per relacionar-te amb l’espai, si ja no en sou, cal fer-se soci afí de la CIC, amb què haureu de facilitar-nos el nom complet, el document d’identitat i l’adreça de correu-e de contacte i el telèfon.
- El funcionament és cooperatiu: cada un es fa el llit, en marxar s’escombra l’habitació, es recullen els llençols i en els àpats s’ajuda en la neteja dels estris i de les taules.
- Es tanca la porta a les 23 h.
- El preu és tancat, no es descompten els àpats que no es facin.
- En cas d’intoleràncies, s’avisarà dos dies abans de la recepció.
- Si aviseu amb un dia d’antelació es poden preparar pícnics.
- La cuina és vegetariana-vegana, amb plats macrobiòtics, ecològics i de proximitat.
- No es pot menjar carn, peix, begudes de fora de l’espai, fumar, beure alcohol o consumir drogues en tot el recinte.
- No es poden portar gossos o animals de companyia.
Comentaris recents